donderdag 19 september 2013

Emilia trui

Op de blog van Hey Tjorven zag ik een link naar een patroon van een pipi langkous trui . Patroon en beschrijving staat op drops design onder , emilia trui . Daar werd hij gebreid in katoen maar zelf breide ik hem in acrylic van Annell rapido plus . Zo werd het een wat dikkere trui die ik de komende winter alvast veel zal dragen denk ik want hij is zo gezellig warm . volgende week gaan we 't weekend naar Domburg ik neem hem dan alvast mee om 's avonds aan zee te wandelen . En nu es denken over een volgend project , de naailessen zijn ook weer gestart en daar wil ik nu enkele polo-tshirts maken .

5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige trui! die wil ik ooook!! Dank je voor de link.
    Ga ik gauw opzoeken, ziet er niet moeilijk uit, en vast ook leuk in andere kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk om jouw trui ook te zien! Hier gaan wij veel plezier aan hebben deze winter! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen