zondag 1 maart 2015

kadoke


de laatste weken had ik het nogal moeilijk , er kwam zoveel op me af en dan word een gewone snotneus een serieuze bronchitis en moest ik efkes op myn rem staan en wat rust houden . de eerste dagen wat tv gekeken en dan komen die haaknaalden weer boven , dat heelt mijn zieltje goed , verstand op nul en creëren .iik had al dikwijls de layla poppen gezien een dacht zo moeilijk kan dat toch niet zijn dus op mijn manier haakte ik 2 popjes , eentje neem ik mee voor mijn vaste kapster die vandaag haar nieuwe zaak opend , ze heeft een schattig dochtertje die er hopelijk blij mee zal zijn .

6 opmerkingen:

  1. Echt koddig! Inderdaad, haken werkt helend hé! Veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je eigen versie van de lalylala popjes, hoe cool is dat! En ze zien er nog super uit ook! En ja, handwerken werkt helend. Nog veel beterschap en succes met het afgeven van de popjes. Zullen ze geen heimwee krijgen?
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice post, things explained in details. Thank You.

    BeantwoordenVerwijderen