zaterdag 22 augustus 2015

Fluffy


Overal zie ik van die wollige gezellige truien hangen, denk dat ze bernadette ofzo genoemd worden . Dus heb ik er eentje voor mezelf gebreid , lang geleden da'k nog breinaalden gebruikt had wol kocht ik op conge in oostkapelle bij Bernadien , supertoffe winkel en een heel vriendelijke mevrouw .Het patroontje kreeg ik er gratis bij en ook nog een heel mooi patroon van een supermakkelijk vestje waar ik nu kog aan bezig ben . Maar voor de koude avonden heb ik alvast deze flufy gilet !!!!

3 opmerkingen:

  1. Hele fluffy gilet, hij ziet er lekker om dragen uit. En dat bernadetje verschijnt overal nu, een echte hype! Ook in de laatste simply breien stond het model, benieuwd naar het jouwe.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. เครดิตฟรี คืนยอดเสีย โปรโมชั่น ดีๆที่เราพร้อมจะแจกจะ ช่วยทำให้การเดิมพันของคุณนั้น เล่นได้มากยิ่งขึ้นกว่าเดิม พีจี ยิ่งเล่นยิ่งรวยใน การเล่นเกมกับ บรรดาเว็บทั้งหลายนั้น

    BeantwoordenVerwijderen