vrijdag 8 januari 2016

Eens iets anders


Het moet niet altijd haken en breien zijn , ik naai ook graag eens . Meestal vergeet ik dan foto's te nemen en denk ik er pas veel later aan . Uit de nieuwe la maison victor maakte ik gisteren de Pam top , ik voelde direkt dat ik die graag zou dragen en maakte er vandaag nog eentje , allebei bloemekesstof dze passen op jeans en op een effen rokje dus goed te combineren . Ik maakte ze wel met korte mouwen da's handiger vind ik , ' k loop toch meestal met opgerolde mouwen anders , en bij deze efkes show time met enkele fotokes

3 opmerkingen:

  1. Mooi wi! En nu nog een fotootje met model er in!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ,kweet het Isolde maar er was geen fotograaf in huis , ;-)

      Verwijderen
  2. Ze zien er echt knap uit en handig om dragen! Naaien zou ik ook wel weer willen doen maar de tijd ontbreekt, mijn T-shirt dat ik in de zomer had geknipt wacht nog altijd om te worden gemaakt :-(
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen