zondag 4 maart 2012

een vruchtbare zondag

Deze morgen maakte ik voor mijn lieve man Luc 2 zakken voor z'n visgerief in blauwe skai
ik had nog wat over bijna genoeg voor een zak voor mezelf , als binnenvoering weer een oud tafelkleed gebruikt
en voila se , weeral tevreden
en ik denk dat het tafelkleed dat nu op mijn keukentafel ligt mettertijd ook wel in zo'n supertoffe zak zal  verderleven
deze namiddag dan nog es gaan snuisteren in inboedelland en daar kon ik deze uit 1988 boekjes meenemen 50 cent voor 7 boekjes
nu zal ik ze op mijn gemakske es doorkijken en weer ideetjes opdoen

3 opmerkingen:

  1. ja wow net hetzelfde vragen !?
    familie voor iets é ! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof, ik schuim ook graag de rommelmarkten af voor zo'n hebbedingen en daarna lekker bladeren en weer een item op mijn to do-lijstje zetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen