donderdag 27 september 2012

eindelijk de zwijgplicht opgegeven

ben al 2 weken op de hoogte van supergoed nieuws
ik werk met personen met een beperking in een fruitatelier
fruit verwerken , invriezen , massa's confituur en gelei maken
wat ik heel graag doe en nog ga blijven doen
en nu werd ik gevraagd om samen met een collega
een wol en stofjes atelier op te starten , we mogen echt zelf kijken wat we kunnen
maken samen met onze mannen en vrouwen , 'k was toch wel efkes ondersteboven
toen ik dat gevraagd werd hoor en dan moest ik nog zwijgen tot m'n collega terug was uit verlof
amaai m'n tong was bijna stukgeknabbeld , ik zo'n tatergat
nu maar hopen dat het ons lukt , we gaan er in ieder geval voor

7 opmerkingen:

  1. supernieuws! Ik hoorde het gisteren tijdens het avondeten. Jullie gaan dat goed doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allez geestig da je hobby kan combineern me je job !
    ga ervoor zou ik zeggen en veel succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh das echt geestig we ;)
    Jullie gaan da goed doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk nieuws. Ook leuk dat je deelneemt aan mijn give away. Ik heb nu eindelijk eens de tijd genomen alle blogs van mijn volgers en nieuwe volgers van naderbij te bekijken. Ik kom tot leuke ontdekkingen. Aan mij heb je dus een volger bij. Ik hoop dat mijn blog een inspiratie mag zijn voor jou en voor de mensen waarvoor je werk en mee samenwerkt.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het ook nog steeds super voor jou, en natuuuuuuurlijk zal dit lukken, met al jullie talenten, een verdiende nieuwe uitdaging :-)

    BeantwoordenVerwijderen