vrijdag 13 november 2015

Verplichte rust

e="text-align: left;" trbidi="on">
Na een operatie kreeg ik verplichte rust .Om de tijd te verdrijven dus maar wat gehaakt , ik haakte een poncho met wol van de zeeman en een sjaal met femma wol die ik eens kocht op een rommelmarkt . De koe is deels gehaakt en deels gebreid , patroon komt uit een boekje van de action die ik kado kreeg van mijn schoonmoeder . Wol is ook van de zeeman . Gisteren dan nog begonnen aan een deken te haken denk , the basket wave , of zoiets gevonden op pinterest . Zeg nu zelf k hou me toch goed bezig he . Normaal komt vandaag nog het boek toe dat ik bestelde " de vierde dimensie " en dat zal ik dan eerst es lezen lijkt me heel interessant .

3 opmerkingen:

  1. amai , je gift sjete ;)
    schoon allemaal
    spoedig herstel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen heb je gemaakt! Beterschap verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig kan je je toch nog op een plezante manier bezighouden, ondanks je "verplichte" rust. Je maakte echt twee hele mooie poncho's en je knuffeltje ziet er ook goed uit, al is de foto wat donker. Nog plezier met je nieuwe boek!
    Grtjes, rita. Spoedig herstel!

    BeantwoordenVerwijderen