vrijdag 30 december 2011

ik hou me nuttig bezig

deze tas gezien op de blog van yummiecrochet
hij bestaat uit 4 gelijke lapjes , 't zelfde gedaan met het stofje voor binnenin en hupla ben weer een tas rijker


zo'n bloemenruikertje kwam ik ook es ergens tegen maar vond het niet meer terug , dan maar zelf geprobeerd en ben tevreden met het resultaat ,ik lig hier ondertussen al 2 weken te rusten met een zware lumbago en hou me wat nuttig bezig hé ,nu nog een weekje m'n rug laten rusten zodat alle spieren weer volledig ontspannen geraken en hopen da'k er dan voor een tijdje weer vanaf ben

2 opmerkingen:

  1. ja deze zijn echt mooi
    mooie kleuren
    je moet het nogal zwaar zitten hebben met je rug !
    mijn pillen zijn op en de rug is redelijk.
    alles nog een weekje courage .
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Rita,
    de tas is echt heel mooi geworden en de voering is echt knap!
    Heel veel plezier ermee en hopelijk tot nog eens op de blog!

    Groetjes en een héél fijn nieuw jaar toegewenst.
    Heleen- Yummiecrochet

    BeantwoordenVerwijderen