zaterdag 17 december 2011

ik verveel me niet

hey , 't is nie dat er hier niets gebeurd hoor
ik weet m'n blog ligt wat stil
maar de living is hier prachtig geschilderd geweest door zoonlief
en nu staat alles terug en de kasten wat herschikt
m'n echtgenoot maakte legplanken voor in m'n oude kleerkast in de living
en nu pronkt daar m'n servies in ,.

deze namiddag een lukkenbak gehouden om dan als kerstgeschenk te geven aan m'n schoonmoeder
een blikkendoos van zolder gehaald om alles in te doen
en in die doos vond ik nog een cd van m'n oudste zoon allemaal nummers van the police en the clash
dus 't was hier ambiance en ik heb me weer es goe geamuseerd se !!!
en nu 140 lukskes later weer es tijd voor de blogskes

1 opmerking:

  1. www.michelemademe.com

    leuke blog

    zo'n lekkere lukken zou willen je schoonmama zijn ;)
    enkel voor de lukken hé !(grapje)

    ja die muziek van vroeger was toch echt wel goe é !
    groetjes caroline

    BeantwoordenVerwijderen